Doprava a platba
Objednávky, zaplacení, doprava ... radost míří k Vám
Doprava a platba
Při nákupu nad 1999,- dopravu platíme my a pro Vás je zdarma, v ostatních případech můžete zvolit doručení na odběrné místo přes služby Balíkovna za 69,-, Zásilkovna za 89,-. Pokud upřednostňujete doručení na adresu, ať už domů, či do práce, lze využít služeb kurýra či České pošty za 110,-. Další možností, která je zdarma je osobní vyzvednutí Vaší objednávky u nás v kamenné prodejně Inlinespecial, Kamenická 13, Praha 7.
Osobní odběr | Zdarma |
Objednávka nad 1999,- | Zdarma |
Balíkovna na výdejní místo | 69,- |
Zásilkovna na výdejní místo | 89,- |
Doručení kurýrem | 110,- |
Česká pošta na adresu | 110,- |
Objednávky lze platit kartou on-line, bankovním převodem, ApplePay nebo dobírkou (+ 35 Kč). U plateb kartou on-line a na dobírku je odesíláme ihned, a u platby bankovním převodem čekáme, až nám peníze dorazí na účet (VS: číslo vaší objednávky, číslo účtu: 1171807014/3030.) Dobírku lze ve většině případů uhradit hotově i kartou.
Objednávky mimo Českou a Slovenskou republiku
Objednávky zasíláme i do jiných zemí, po předchozí domluvě na info@inlinespecial.cz nebo +420724165417.
Doba doručení
U objednaného zboží, které je skladem "Ihned k odeslání" je doba doručení závislá na době Vaší objednávky a způsobu doručení. Pokud objednávku obdržíme do 12 hodin s odesláním Zásilkovnou, či do 17 hodin odesláním Českou poštou/Balíkovnou je expedována ihned tentýž den a obvykle doručena následující pracovní den. Přepravce Vás bude informovat e-mailem, či SMS zprávou. Celkové doručení objednávky u zboží skladem je tak 1–2 pracovní dny. Možné je také osobní vyzvednutí na pobočce Inlinespecial.
Pokud je objednané zboží "U dodavatele" zboží obvykle doručíme v rozmezí 3 až 7 pracovních dní.
V případě, že je zboží v rámci předobjednávky je vždy předpokládaný termín uveden v rámci dostupnosti zboží a o informujeme případných změnách předpokládaného termínu dodání.
FAQ - Doprava a platba - Otázky a odpovědi
Kdy mám dopravu zdarma?
Dopravu zdarma máte pokud je Vaše objednávka nad 1999,- a nebo při osobním odběru u nás v obchodě Inlinespecial.
Je možné objednat zboží na Slovensko?
Ano, zboží zasíláme také na Slovensko a to prostřednictvím Zásilkovny nebo dopravní společnosti. Platba je možná kartou, převodem na účet nebo dobírkou při převzetí v EUR. Cena poštovného je od 99 Kč. Při objednávce nad 1 999 Kč je doprava přes Zásilkovnu na Slovensko zdarma.
Jak uplatnit dárkový poukaz nebo slevový kód?
Kód kupónu/slevy zadejte prosím do pole „Mám slevový kupón“ v prvním kroku objednávky. Dárkový poukaz můžete uplatnit i v rámci nákupu na prodejně Inlinespecial.
Jak mohu uhradit objednávku?
Vaši objednávku je možné zaplatit online platební kartou, bankovním převodem, pomocí ApplePay, na dobírku, či v hotovosti při osobním vyzvednutí na prodejně.
Jak rychle objednávku odešlete?
Objednávku, kterou jsme obdrželi do 17:00 se zvolenou dopravou Balíkovna (Česká pošta), nebo do 12:00 se zvolenou dopravou Zásilkovna (Kurýr), a zbožím "Ihned k odeslání" odesíláme ještě tentýž den. Dopravce obvykle doručí Vaši zásilku již následující pracovní den. Celková doba doručení je tak 1–2 dny u zboží které máme skladem. Toto zboží je zároveň k vyzvednutí ihned v kamenné prodejně v Kamenické 13, Praha 7. Tip: Pokud si pro zboží osobně jedete, bez předchozí objednávky, doporučujeme si ho rezervovat alespoň telefonicky +420724165417.
Lze zboží doručit i do práce, nebo pouze domů?
Adresa doručení záleží pouze na Vás. Balíček Vám rádi zašleme tam, kde Vám to bude vyhovovat nejvíce. Stačí vyplnit doručovací adresu (práce/domácnosti) a zbytek zvládne Vámi vybraná doručovací služba. Ta Vás bude kontaktovat e-mailem, či SMS zprávou. Využít můžete i doručovacích boxů.
Jak mohu sledovat zásilku?
Po obdržení objednávky - zásilky expediční službou Vám přijde potvrzovací email, kde naleznete veškeré podrobnosti.
Kdy bude zásilka doručována?
Zásilka je obvykle doručována následující pracovní den po obdržení objednávky kurýrní službou. Budou vás informovat SMS a emailem o předpokládaném času doručení. Ten je mezi 7:00- 17:00.
Mohu "odložit" odeslání objednávky?
Ano! Stačí nám tento požadavek napsat do poznámky k objednávce. Pokud tedy víte, že objednávku máte možnost převzít později (jste na dovolené, nemocní apod.) je možné napsat toto do poznámky a objednávku Vám odešleme opožděně - tak aby byla k vyzvednutí ve správný den.
Kolik stojí vyzvednutí a doprava do obchodu?
Vyzvednutí v obchodě, stejně jako dopravu zboží ze skladu k nám máte zdarma. Nicméně, pokud není zboží skladem tj. "Ihned k odeslání" buďte prosím obezřetní ať nedochází k zbytečnému přesunu zboží mezi sklady - šetříme tak energie a životní prostředí. Rádi Vám pomůžeme s co nejlepším výběrem, aby Vám zboží dělalo jen radost a v případě bruslí skvěle sedělo.